OGŁOSZENIE
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mielcu w związku z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1570 z późn. zm.)
Ogłasza nabór kandydatów do realizacji niżej wymienionych zadań w ramach wyznaczenia Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mielcu w 2025 roku.
Rodzaj czynności:
- Sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt
- Osoby zainteresowane wykonywaniem wyżej wymienionych zadań dodatkowo muszą posiadać potwierdzone uprawnienia do badania mięsa w kierunku włośni metodą wytrawiania.
- Ochronne szczepienia i badania rozpoznawcze u zwierząt na obszarze powiatu mieleckiego.
- Badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawianie świadectw zdrowia na obszarze powiatu mieleckiego.
- Badanie mięsa zwierząt łownych
- Badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni.
- Sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie świadectw zdrowia w zakładach.
- Pobieranie próbek do badań w gospodarstwach powiatu mieleckiego (termin wykonania: zgodnie z harmonogramem).
- Czynności pomocnicze przy wykonywaniu przez lekarza weterynarii badań klinicznych zwierząt, badań rozpoznawczych oraz pobieraniu próbek do badań.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe weterynaryjne ( dt. czynności wymienionych w pkt. 1-7)
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- Znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych oraz systemów GPH, GMP i HACCP ( dt. czynności wymienionych w pkt. 1 oraz 6 ),
- Pozytywna ocena weryfikacji wiedzy dotyczącej zakresu wyznaczenia:Zgłoszenie o gotowości do wykonywania czynności urzędowych powinno nastąpić do 06.12.2024 r. zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego ogłoszenia. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć oświadczenie zleceniobiorcy do umowy na rok 2025 zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Jednocześnie Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mielcu informuje, iż zgłoszenie gotowości do wykonywania czynności urzędowych nie jest równoznaczne z uzyskaniem wyznaczenia.
Rozpatrywanie wniosków będzie się odbywało komisyjnie. Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi listę osób wyznaczonych wraz z zakresem wyznaczenia.
Wszczęcie postępowania o wyznaczenie będzie toczyło się tylko względem osób, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia. Wyznaczenie do wykonania czynności następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mielcu.
Liczba osób do realizacji powyższych zadań:
- Liczba lekarzy wymaganych do realizacji: 28
- Liczba osób pełniących funkcje pomocnicze: 12
Termin realizacji zadań:
Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Sposób dokonania zgłoszenia:
- Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej – Załącznik nr 1
- Oświadczenie – Załącznik nr 2
Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, ul. Skłodowskiej-Curie 8, 39-300 Mielec
lub na adres poczty elektronicznej: mielec.piw@wetgiw.gov.pl
Termin zgłaszania kandydatur do dnia 06 grudnia 2024r. – decyduje data wpływu dokumentów do Inspektoratu w Mielcu.
Osoba kontaktowa: Katarzyna Oleś-Bizoń tel. 660 477 166
Informacje dodatkowe:
- Wyznaczenie następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej w oparciu o art. 16 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej, po przeprowadzeniu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii postępowania,
- Wyznaczenie nie jest jednoznaczne z wszczęciem postępowania administracyjnego, które to postępowanie będzie się toczyło z urzędu tylko i wyłącznie względem osoby, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia.
Metryka dokumentu:
|
Rejest zmian
|
|
ilość odsłon: 29 |
wprowadził: Paweł Pakuła
2024-11-20 07:31:52 |
wytworzył: Katarzyna Oleś-Bizoń
2024-11-20 07:31:52 |
ostatnia zmiana: Katarzyna Oleś-Bizoń 2024-11-20 07:31:52
|