Ogłoszenie Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mielcu o potrzebie wyznaczenia lekarzy wolnej praktyki do czynności urzędowych
1. Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mielcu poszukuje na rok 2021 lekarzy wolnej praktyki oraz pomocników do wyznaczenia zgodnie z art. 16 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t.j.Dz.U. z 2018 poz.1557 z późn. zm.) do wykonywania na terenie powiatu mieleckiego:
- Szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych
- Sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt
- Badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia
- Sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badań przedubojowych i poubojowych, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt • Badania zwierząt łownych • Sprawowania nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianiem wymaganych świadectw zdrowia
- Pobierania próbek do badań
- Badania laboratoryjnego mięsa na obecność włośni
- Kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
- Czynności pomocniczych przy wykonywaniu przez lekarza weterynarii:
- Badań klinicznych zwierząt
- Ochronnych szczepień i badań rozpoznawczych
- Pobierania próbek do badań
- Sekcji zwłok zwierzęcych
- Czynności pomocniczych przy badaniu przed i poubojowym
- Czynności pomocniczych mających na celu poskramianie świń przy wykonywaniu w ramach programu zwalczania choroby Aujeszkyego u świń.
2. Liczba osób do realizacji powyższych zadań:
- Liczba lekarzy wymaganych do realizacji: 28
- Liczba osób pełniących funkcje pomocnicze: 12
3. Termin realizacji zadań: Od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
4. Sposób dokonania zgłoszenia:
- Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej – załącznik nr 1
- Oświadczenie – załącznik nr 2
Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, ul. Skłodowskiej-Curie 8, 39-300 Mielec lub na adres poczty elektronicznej: mielec.piw@wetgiw.gov.pl
Termin zgłaszania kandydatur do dnia 16 grudnia 2020 r. – decyduje data wpływu dokumentów do Inspektoratu w Mielcu.
5. Termin zapoznania się z wynikami ogłoszenia: 28 grudnia 2020 r.
Osoba kontaktowa: Piotr Chrabąszcz tel. 694 455 778
Informacje dodatkowe:
1. Wyznaczenie następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej w oparciu o art. 16 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej, po przeprowadzeniu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii postępowania, 2. Wyznaczenie nie jest jednoznaczne z wszczęciem postępowania administracyjnego, które to postępowanie będzie się toczyło z urzędu tylko i wyłącznie względem osoby, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia.
Data zmiany/umieszczenia w archiwum: 2020-12-02
Dział: Informacja Kategoria: Informacja
Dokument wytworzył/a: Piotr Chrabaszcz/2020-12-02/14:40:09
Wprowadził/a do systemu: Paweł Pakuła/2020-12-02/14:40:09
Wersja archiwalna (Aktualizacja istniejących danych)