dsc.kprm.gov.pl
Ulotka BIASEKURACJA

Ulotka ASF

Ulotka ASF

ePUAP

OGŁOSZENIE

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mielcu w związku z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1570)

Ogłasza nabór kandydatów do realizacji niżej wymienionych zadań w ramach wyznaczenia Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mielcu w 2023 roku.

Rodzaj czynności:

  1. Sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt
  2. Osoby zainteresowane wykonywaniem wyżej wymienionych zadań dodatkowo muszą posiadać potwierdzone uprawnienia do badania mięsa w kierunku włośni metodą wytrawiania.
  1. Ochronne szczepienia i badania rozpoznawcze u zwierząt na obszarze powiatu mieleckiego.
  2. Badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawianie świadectw zdrowia na obszarze powiatu mieleckiegoo.
  3. Badanie mięsa zwierząt łownych
  4.  Badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni.
  5. Sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie świadectw zdrowia w zakładach.
  6.  Pobieranie próbek do badań w gospodarstwach powiatu mieleckiego (termin wykonania: zgodnie z harmonogramem).
  7.  Czynności pomocnicze przy wykonywaniu przez lekarza weterynarii badań klinicznych zwierząt, badań rozpoznawczych oraz pobieraniu próbek do badań.

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe weterynaryjne ( dt. czynności wymienionych w pkt. 1-7)
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
  • Znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych oraz systemów GPH, GMP i HACCP ( dt. czynności wymienionych w pkt. 1 oraz 6 ),
  •  Pozytywna ocena weryfikacji wiedzy dotyczącej zakresu wyznaczenia:Zgłoszenie o gotowości do wykonywania czynności urzędowych powinno nastąpić do 06.12.2022 r. zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego ogłoszenia. Wraz ze zgłoszeniem należy dostarczyć oświadczenie zleceniobiorcy do umowy na rok 2023 zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

Jednocześnie Powiatowy Lekarz Weterynarii w Mielcu informuje, iż zgłoszenie gotowości do wykonywania czynności urzędowych nie jest równoznaczne z uzyskaniem wyznaczenia.

Rozpatrywanie wniosków będzie się odbywało komisyjnie. Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi listę osób wyznaczonych wraz z zakresem wyznaczenia.

Wszczęcie postępowania o wyznaczenie będzie toczyło się tylko względem osób, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia. Wyznaczenie do wykonania czynności następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej Powiatowego Lekarza Weterynarii w Mielcu.

Liczba osób do realizacji powyższych zadań:

  • Liczba lekarzy wymaganych do realizacji: 28
  • Liczba osób pełniących funkcje pomocnicze: 12

 

Termin realizacji zadań:

Od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

Sposób dokonania zgłoszenia:

  • Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej – Załącznik nr 1
  • Oświadczenie – Załącznik nr 2

 

Zgłoszenia należy składać w formie pisemnej na adres:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Mielcu, ul. Skłodowskiej-Curie 8, 39-300 Mielec

lub na adres poczty elektronicznej: mielec.piw@wetgiw.gov.pl

Termin zgłaszania kandydatur do dnia 17 grudnia 2022 r. – decyduje data wpływu dokumentów do Inspektoratu w Mielcu.

 

Termin zapoznania się z wynikami ogłoszenia: 24 grudnia 2021 r.

Osoba kontaktowa: Piotr Chrabąszcz tel. 694 455 778

Informacje dodatkowe:

  1. Wyznaczenie następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej w oparciu o art. 16 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej, po przeprowadzeniu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii postępowania,
  2. Wyznaczenie nie jest jednoznaczne z wszczęciem postępowania administracyjnego, które to postępowanie będzie się toczyło z urzędu tylko i wyłącznie względem osoby, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia.

 

 




Data zmiany/umieszczenia w archiwum: 2022-12-02
Dział: Informacja Kategoria: Informacja
Dokument wytworzył/a: Piotr Chrabąszcz/2022-12-02/14:56:43
Wprowadził/a do systemu: Paweł Pakuła/2022-12-02/14:56:43
Wersja archiwalna (Aktualizacja istniejących danych)